Klantervaring

Wat klanten over ons zeggen

★★★★★  ·  Geverifieerde klantreviews

“Geweldige service en snelle levering. Mijn dochter was jarig, er zat een persoonlijke notitie bij het pakket met een lichtgevende pen met haar naam erop! Bedankt.”

Claire  ·  Januari 2026

★★★★★

“Goed, meedenkend en snelle levering. Vriendelijk contact en een vraag wordt snel beantwoord met professie.”

CSLway

Okt 2025

★★★★★

“Prachtig ingepakt en zo mooi! Twijfel je over een lettertype? Geen probleem, ze laten elk gewoon zien. Echt geweldig.”

Deveney

Sep 2025 ·

★★★★★

“Het geeft een schoon gevoel, en zonder al teveel verkwisting van papier help je ook nog eens het milieu.”

Rob

Jul 2025

★★★★★

“Bestelling is zeer snel geleverd en voldoet volledig aan de verwachtingen.”

Lisette

Jul 2025 ·

★★★★★

“Mijn bestelling werd binnen twee dagen geleverd! De personalisatie van de lunchbox is tot in de puntjes verzorgd. Heel netjes gedaan.”

Hanan

Jun 2025 ·

★★★★★

“Ik ben echt superblij dat ik hier besteld heb! Alles was netjes verpakt, de kwaliteit is gewoon goed en ik had mijn bestelling al binnen twee dagen in huis.”

Berik

Juni 2025  · 

Jouw beurt

Deel jouw ervaring met HEK&BAY.